حضور شرکت هیرو نگار در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه ملی نقشه‌برداری

IMG 9027

شرکت هیرو نگار، به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان فعال در زمینه تولید تجهیزات GNSS و ارائه‌دهنده راهکارهای تعیین‌موقعیت دقیق، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه ملی نقشه‌برداری (ژئوماتیک) حضور فعال و موثری داشت. این حضور نه تنها فرصتی برای نمایش دستاوردها و تکنولوژی‌های پیشرفته این شرکت ارائه نمود، بلکه امکان تعامل با متخصصان و علاقه‌مندان این صنعت را نیز فراهم آورد.

در این نمایشگاه، شرکت هیرو نگار از محصولات جدید خود در زمینه گیرنده‌های نقشه‌برداری و هوشمندسازی صنعت کشاورزی رونمایی کرد.

شرکت هیرو نگار ورکشاپ‌های متعددی در زمینه کار با گیرنده‌های نقشه‌برداری، روش‌های اصولی برداشت و پیاده‌سازی با استفاده از این تجهیزات را اطلاع‌رسانی و برگزار نمود، که این مورد یکی از دلایل استقبال فراوان شرکت‌کنندگان و دانشجویان رشته نقشه‌برداری در غرفه هیرو نگار بود.

در حاشیه نمایشگاه ژئوماتیک، مسئولان دولتی متعددی از غرفه هیرو نگار بازدید کرده و در جریان اهم فعالیت‌ها و خدمات هیرو نگار قرار گرفتند. در این راستا جناب آقای دکتر جاویدانه، ریاست محترم سازمان نقشه‌برداری کشور ضمن بازدید از غرفه هیرو نگار، درمورد همکاری‌های مشترک این شرکت و سازمان نقشه‌برداری با مدیران هیرو نگار، تبادل نظر نمودند.

یکی از نکات برجسته نمایشگاه، دیدار سفیر هند از غرفه هیرو نگار بود که فرصتی برای بررسی چالش‌ همکاری‌های بین‌المللی در بازارهای جهانی را ایجاد کرد.

شرکت هیرو نگار مفتخر است که نه تنها به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه فناوری‌های موقعیت‌یابی دقیق شناخته شود، بلکه به عنوان یک نوآور در توسعه و کاربرد این تکنولوژی‌ها در پروژه‌های واقعی و عملیاتی نیز آماده خدمت‌رسانی باشد.

شرکت هیرو نگار از همه شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگانی که با حضور خود به ما انگیزه دادند تا همچنان در مسیر نوآوری و پیشرفت گام برداریم صمیمانه تشکر می‌نماید. امیدواریم در رویدادهای آینده نیز شاهد حضور گرم شما بوده و با همکاری‌های مشترک، پله های پیشرفت‌ با سرعت بیشتری طی شود.

IMG 9026
IMG 9023
بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه ملی نقشه‌برداری

مطالب ویژه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *